Transportskader
Dessverre så skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport, noe som er utrolig kjedelig for alle parter. Når du har mottatt varen, må du derfor undersøke om den har blitt skadet under transporten. Det er også viktig å åpne emballasjen for å se etter skjulte skader, da skader på et produkt ikke alltid er synlig på utsiden av esken.
Vi anbefaler at du ikke inngår en avtale med håndverker, før du har mottatt og sjekket over at varene som er levert er uskadet og ihht din ordrebekreftelse. Dersom din bestilling har blitt skadet så er det viktig at du snarest mulig får informert oss om dette, slik at vi får hjulpet deg snarest mulig.
Om varer er skadet under transport skal følgende gjøres:
• Ta bilder av skade (emballasje og vare).
• Kontakt vårt kundesenter pr. e-post til kundeservice@malingflis.no. Kundeservice vil behandle din sak, og få ordnet med utsendelse av ny vare kostnadsfritt til deg. Dersom varen ikke er på lager når du kontakter oss, vil denne bli bestilt opp og sendt til deg så fort som mulig.
• La skadet vare, inkludert emballasje, være intakt inntil saken er avklart.
• Retur av skadet vare skal avklares med vår kundeservice før produktet sendes i retur
Når du sender oss e-post om transportskade er det viktig at følgende informasjon er med:
• Ordrenummer
• Bildedokumentasjon
• Varenummer og nøyaktig antall på varen/e som er skadet
• Beskrivelse av skade
Dersom det er fliser som er skadet, vennligst oppgi tono/batch som står på forpakningen.